REKLAMA
Znaleziono 8727 wyników
Rezydencja Przystańinwestycja
Pokaż inwestycję
Rezydencja Przystań
Nowy Dwór Mazowiecki, Sukienna 26
Karuzela Świebodzininwestycja
Pokaż inwestycję
Karuzela Świebodzin
Świebodzin, Zbąszynek, Wojska Polskiego 49
Przystań Jasieńinwestycja
Pokaż inwestycję
Przystań Jasień
Gdańsk, Jasień, Życzliwa
Hillwood Łódź Chocianowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Hillwood Łódź Chocianowice
Łódź, Chocianowicka 70
Montanoinwestycja
Pokaż inwestycję
Montano
Polanica-Zdrój, Zwycięzców 4
Zakład produkcyjny Eko-Techinwestycja
Pokaż inwestycję
Zakład produkcyjny Eko-Tech
Kalety, Fabryczna 1b
ASPIREinwestycja
Pokaż inwestycję
ASPIRE
Bydgoszcz, Toruńska 136
Gant na Olszyinwestycja
Pokaż inwestycję
Gant na Olszy
Kraków, Śródmieście
Słoneczny Zakątekinwestycja
Pokaż inwestycję
Słoneczny Zakątek
Wrocław, Krzyki, Babiego lata
Rewitalizacja nabrzeży rzeki Oławyinwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja nabrzeży rzeki Oławy
Wrocław, Krzyki, Szybka
[Wrocław] Bulwary im. Xawerego Dunikowskiego oraz Marii i Lecha Kaczyńskich (rewitalizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Bulwary im. Xawerego Dunikowskiego oraz Marii i Lecha Kaczyńskich (rewitalizacja)
Wrocław
[Katowice] Pierwszy dzień II Europejskiego Kongresu MŚP za namiartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Pierwszy dzień II Europejskiego Kongresu MŚP za nami
Rozpoczął się II Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach! 24 września Tade...
W jakim segmencie krakowskiego rynku nieruchomości drzemie największy potencjał?artykuł
Pokaż artykuł
W jakim segmencie krakowskiego rynku nieruchomości drzemie największy potencjał?
Kraków - dziesięć lat temu uznawany za nieatrakcyjny, obecnie jest silną marką dla zagranicznych inw...
[Warszawa] Luksusowa nisza warszawskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Luksusowa nisza warszawskiego rynku biurowego
Biura w butikowych budynkach to oferta dla określonej grupy firm.
artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek biurowy w Europie Środkowo-Wschodniej. 2 miliony mkw. w budowie.
W Europie Środkowo-Wschodniej powstają 2 miliony mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. Dynamicznemu...
[Warszawa] Stolica najbardziej atrakcyjnym miastem dla biznesu w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Stolica najbardziej atrakcyjnym miastem dla biznesu w Polsce
Warszawa pozostaje najbardziej atrakcyjnym miastem dla biznesu w Polsce. Aż 28 proc. przedsiębiorców...
Wzrost o 102 procent. Świetny 2022 rok dla wrocławskiego lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Wzrost o 102 procent. Świetny 2022 rok dla wrocławskiego lotniska
Blisko 2,9 mln pasażerów w Porcie Lotniczym Wrocław w 2022 roku. Minione 12 miesięcy wrocławskie lotnisko zalicza do szczególnie udanych. Liczba podróżnych podwoiła się względem poprzedniego roku i mocno zbliżyła do tej z rekordowego 2019 roku, a przewoźnicy chętnie uruchamiali nowe połączenia z Wrocławia.
Rynek inwestycyjny w Polsce w stanie hibernacjiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny w Polsce w stanie hibernacji
W 2022 roku wartość transakcji inwestycyjnych w sektorze nieruchomości komercyjnych zamknęła się wynikiem około 5,8 mld euro, co pokazało, że po trudnych latach pandemicznych i wybuchu konfliktu na Wschodzie, Polska jest stabilnym rynkiem z dużą grupą inwestorów zainteresowanych lokowaniem kapitału w naszym kraju, jak i szerokim spektrum atrakcyjnych produktów inwestycyjnych.
Savills podsumowuje III kwartał na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Savills podsumowuje III kwartał na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]
Zgodnie z najnowszym raportem Savills Warsaw Office Market za trzeci kwartał 2024 roku, Warszawa cechuje się stabilnymi czynszami, dynamicznie rosnącym zainteresowaniem ze strony najemców elastycznymi powierzchniami biurowymi (biura flex) oraz wzrostem inwestycji w ekologiczne budownictwo. Stolica umacnia swoją pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a pozytywne trendy, które dominują, stanowią solidną podstawę dla dalszego rozwoju sektora. Przedstawiamy pięć kluczowych aspektów tego rynku, które pokazują jego potencjał i perspektywy na przyszłość.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
REKLAMA